DÜŞÜNME BECERİLERİ

NASIL UYGULANIR ?

Düşünme becerileri programı NeuroSound uygulamaları ile birlikte tamamlayıcı bir program olarak uygulanabilir. Uygulama NeuroSound Seansları sırasında uygulanabilir ayrıca ödev olarak ta verilebilir. NeuroSound veya MentalTimer programları dışında tamamen bağımsız bir gelişim programı olarak ta uygulanabilir. Okul programı olarak ta uygulamak mümkündür.
Program dijital uygulamalar içermektedir. Bir öğrenci defter kalem egzersizlerini yapar gibi tabletini veya bilgisayarını kullanarak yazma, çizme, boyama, işaretleme yapabilir.
Sistem şöyle çalışır; öğrenci egzersizlere başlamadan önce seviye tespit sınavı yapılır. Öğrencinin seviyesi 19 bölümün her biri için farklılık gösterebilir. Örneğin bir öğrenci bazı bölümlerde kolay seviyede başarı gösterirken bazı seviyelerde orta veya zor bölümlerde başarı gösterebilir. Bu durumda öğrencinin seviyesine göre egzersiz programı başlatılır.

Öğrenci eğitmen veya danışman tarafından atanan egzersizleri yazma, çizme, boyama ve işaretleme şeklinde yapar. Yaptığı her ödev sistemde kayıtlı olarak kalır. Sonra eğitmen veya danışman sistem üzerinden ödev kontrolü yapar. Kontrol sırasında danışman ödevin doğru ve yanlışlarını işaretler. Öğrencinin her yaptığı ödevdeki doğru ve yanlışları sisteme kaydolur. Program sonunda çocuk için her bir bölüme ait detaylı bir rapor çıkar. Buradaki amaç bir çocuk kolay seviyede ise kolay seviyeyi başarılı bir şekilde tamamladığı gibi en az orta seviye düzeyine çekebilmektir. Aynı şekilde orta seviyede olan bir çocuğu ise zor seviyeye çekebilmektir.
Her seviye aynı zamanda kendi içinde de seviyelidir. Örneğin kolay seviyedeki sorular bile en kolaydan başlayarak gittikçe zorlaşmaktadır. Amaç öğrenciyi daha ileri düzeye taşımaktır.

Katalog İndir